+
Termékcsoportok
Menü
Termékcsoportok
TOP termékek
Megtekintett termékek
  • Még nem tekintett meg terméket.
Navigáció
Hírek
Napi termékajánló
405/19 Női papucs kék
405/19 Női papucs kék

12 990 Ft

≈ 41,90 EUR

10
+ ajándékpont
Gyártók
Termékajánló
Elektronikus fizetés

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF Címlap

 

 

Tartalom jegyzék

Címlap 1
Tartalomjegyzék 2
Szerződő felek, jogok és kötelezettségek 3
A Webáruház címe 3
A webáruház üzemeltetőjének (Szolgáltató) adatai 3
Ügyfélszolgálat adatai 3
Weboldal Műszaki Üzemeltetése 3
Az általános szerződési feltételek elfogadása 4
A Szolgáltató és az Ügyfél kapcsolata 4
Általános tudnivalók 4
A megrendelés menete 6
Adatbeviteli hibák javítása 6
Megrendelések feldolgozása 7
Szállítási feltételek 7
Fizetési módok 7
Számla 8
A termékek feletti tulajdonjog átadása 8
Felek közötti szerződés (adásvételi) létrejötte 8
Elállási jog 8
Elállási jog gyakorlásának a menete 9
Kötelező jótállás 10
Termékszavatosság 11
Kellékszavatosság 11
Felelősség 12
Jogérvényesítési lehetőségek 13
Panaszügyintézés 13
Cookie kezelése 14
Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke 15
VIS MAIOR 15
Mellékletek 16
Elállási nyilatkozatminta 16
Adatvédelmi tájékoztató 16

 

1. Szerződő felek, jogok és kötelezettségek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Expeditív Line Kft (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által üzemeltetett Online web áruházakon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Az Ügyfél lehet természetes személy vagy jogi személy, aki az Online áruházainkban – bármely elektronikus kommunikációs eszközön (asztali számítógép, notebook, telefon, táblagép, okostelefon stb.) hozzáférést nyer annak tartalmához; aki az Online webáruházainkban regisztrál, és felhasználói fiókot hoz létre, vagy aki a Weboldalon megrendelést ad le és ennek következtében a Szolgáltató felhasználói fiókot hoz létre számára a továbbiakban együttesen: Felek).

Az ÁSZF minden olyan jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.ledi.hu vagy a Szolgáltató által létrehozott és üzemeltetett más nemzetközi Domain alá regisztrált weboldalakon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

 

2. A Webáruház címe:

http://www.ledi.hu

3. A webáruház üzemeltetőjének (Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Expeditív Line Kft.

Székhely címe: 8380 Hévíz, Erzsébet királyné utca 2.

Cégjegyzékszám: 20-09-074081

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága

Statisztikai számjel: 24860004-4772-113-20

Adószám: 24860004-2-20

Bankszámlaszám : 10700574-69138531-51100005

MKEH Engedély száma:

Adatvédelmi azonosító: NAIH-104239/2016.

 

3.1 Ügyfélszolgálat adatai:

Cím: Perfect Könyvel 2004 Kft. 2030 Érd, Diósdi út. 42.

Telefon: 06 23 520-995 (normal díjszabású), +36 30 9 644-644

E-mail: kontakt@ledi.hu

Nyitva tartása: Munkanapokon 09-16 óráig.

 

3.2 Weboldal Műszaki Üzemeltetése:

Paller Endre egyéni vállalkozó

Székhely: 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 71.

Számlavezető bank: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.

Számlaszám: 10404900-67525148-50481028

Adószám: 63478262-1-40

Nyilvántartási szám: 6617263

Ügyfélszolgálati e-mail cím: info@viltor.hu

Adattárolás helye: Celldömölki Kábeltelevízió Kft. Szerver terme

 

3.2 Weboldal Műszaki Üzemeltetése:

Paller Endre egyéni vállalkozó

Székhely: 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 71.

Számlavezető bank: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.

Számlaszám: 10404900-67525148-50481028

Adószám: 63478262-1-40

Nyilvántartási szám: 6617263

Ügyfélszolgálati e-mail cím: info@viltor.hu

Adattárolás helye: Celldömölki Kábeltelevízió Kft. Szerver terme

 

 

 

4. Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) az Ügyfél (vásárló), ha a webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.

Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a webáruház ügyfele között.

Ha a Felhasználó/Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház

szolgáltatásait, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

Figyelem! Az ÁSZF elfogadása és a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget vonhat maga után.

 

5. A Szolgáltató és az Ügyfél kapcsolata

A Szolgáltató fő tevékenységi köre az Online web áruházak kapcsán: Csomagküldő, internetes kis és nagykereske- delem (4791'08).

Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót, hogy a web áruházaiban termékeket értékesít (nem szolgáltatásokat). Az Online áruházainkban kötelező minimum vásárlás összege bruttó 5 000 Ft.

Kereskedők, viszonteladók egyénre szabott minimum összeg felett vásárolhatnak.

Az Ügyfélnek lehetősége van a Szolgáltató által üzemeltetett webáruházak egyikében, regisztrálnia magát, terméket

rendelni (vásárolni) és a megrendelt terméket a megadott szállítási címre kiszállíttatni.

 

5.1 Általános tudnivalók

Kérjük, amennyiben vásárolni szeretne web áruházunkban, figyelmesen olvassa el jelen tájékoztató anyagunkat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára kötelező érvényűnek tekinti.

Az Expeditív Line Kft. Online áruházaiban a tartalom jelentős része és a vásárlás regisztráció nélkül is elérhető minden felhasználó számára. Egyes műveletek azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

A vásárolandó áru lényeges tulajdonságait, jellemzőit, használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni.

Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza (bruttó ár). A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a

nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megrendelésével magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató nyilvántartja, és a megvásárolt termék garancia idejének lejártáig, de maximum 1 évig iktatja, őrzi, ezen idő leteltével a szolgáltató törölheti a szerződést [Ektv. 5.§ (2) bekezdés b) pont].


Az Online áruházak használata során a felület, a regisztráció, a visszaigazoló email és a szerződés nyelve Magyarország határain belül magyar nyelvű, külföldi Domain alatt az adott ország nyelve.


A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az Online web áruházainkban történő termék vásárlásához - számlázási adatait és szállítási címét rögzítenünk kell.

A rendeléskezelés során történő adatkezelés szabályait a 2011. évi CXII. Infotv. alapján készült adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza.

Használjon HTML 5 szabványnak megfelelő: Chrome v35, Mozilla Firefox v35 Internet Explorer 10 és ezen böngészők frissebb változatai. Más böngészőkön a web áruházaink nem feltétlenül tudnak korrekt működést garantálni.

A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Kérjük, Ügyfeleinket, hogy csak abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket készpénzes (utánvétes) fizetésre, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a szállítónak.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát, a termékeket aszerint, hogy valóban a megrendelt termékek-e és hogy azok nem sérültek-e, még a szállító jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt NEM ÁLL módunkban elfogadni!

Az Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel.
Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről.

Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

 

5.2 A megrendelés menete.

Az egyes árucikkek kategóriákba sorolva találhatóak.

A kategórián belül találhatok a termékek, annak részletes jellemzői, és a termék vételára.

A megvásárolható termékek mellett található a "Kosárba" gomb. Erre kattintva még nem vásárolja meg a terméket, csak betette a kosárba. Fent mindig megjelenik és frissül a vásárlói kosár aktuális értéke. Minden termék, amit betett a kosárba, addig marad ott, amíg ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, törölheti következmények nélkül.

A megrendelés folytatása a Kosárban lévő pénztár gombra kattintással lehetséges, ekkor egy részletes listát kap a megrendelni kívánt termékekről, áraikról és a fizetendő összegről, az adatok megadása, le ellenőrzése és a jelöl négyzet kipipálása (szabályzatok elfogadása) után mód van a végleges megrendelés feladására.

Megrendelem gombra kattintással küldheti el végleges megrendelését, ami az Ügyfél részére ajánlati kötöttséget és fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A végösszeg a termékek összesített árából és a szállítási díjból tevődik össze. Az Ügyfél a weboldalon a "vásárlói kosár" összeállítása után, a Megrendelem gombra kattintva fogyasztói szerződést köt a Kereskedővel.

A kötelem keletkezéséről a Szolgáltató emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja az Ügyfelet.

Miután az Ügyfél elküldte a megrendelést, 48 órán belül automatikus e-mailben visszaigazolást kap a Szolgáltatótól.

A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

5.3 Adatbeviteli hibák javítása

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig, bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).

Amennyiben a rendelés elküldése után vett észre nem megfelelő adatot, a megrendelés postára adásáig lehetősége van az Ügyfélszolgálaton jelezni a hibát és, ha még lehetséges ki is javítják azt. [Ektv. 5. § (2) bekezdés c) pont

 

 

5.4 Megrendelések feldolgozása

Vásárló a teljesítés igényét a weboldalon a rendelés gombra kattintás pillanatában jelzi, tehát "azonnali" teljesítést kér (ettől az időponttól indul az elállás joga).

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő 2 munkanapon belül kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Eseti indoklással, de fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben - ha a raktárban a termék nem áll rendelkezésre, vagy a gyártó leállította a gyártását, importőr a beszállítását. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő írásbeli (email) egyeztetést követően kerülhet sor.

 

5.5 Szállítási és fizetési feltételek

Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától számított 1-5 munkanap. Amennyiben ez nem lehetséges e-mailben értesítjük Önt. A megrendelt árut csomagküldő szolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálható a kézbesítő telefonszáma is, ezen lehet egyeztetni a következő kiszállítás időpontját. A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot! Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes.

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja szállítmányozó cég igénybe- vételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget.

 

5.6 Fizetési módok:

Utánvétel

Az Ügyfél az Interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, készpénzzel fizeti a futárnak.

A fizetendő összeg a megrendelt áru fogyasztói ára + szállítási költség, amely tartalmazza az áfát is.

Az Ügyfelet ezeken felül egyéb költség nem terheli.

 

Bankkártyás fizetés

Bankkártyával is fizethet a csomagautomatáknál, PickPackPont átvevőhelyeken, Postapontokban, és a futárnál is.
Sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy lehetnek problémák ezzel a fizetési móddal.
Érdemes készpénzt is tartani erre az esetre.

 

5.7 Számla

Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére (2007. évi CXXVII. törvény 159. § (1).

Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.

A hozzájárulás visszavonására az Expeditív Line Kft.. Ügyfélszolgálatához intézett egyértelmű beleegyezés visszavonására irányuló nyilatkozatra van szükség.

Elektronikus díjbekérő számlát csak azon Ügyfelek részére küld a Szolgáltató, akik nem a készpénzes (utánvét), bankkártyás fizetési módot választották, hanem az előre utalási módot.

Az elektronikus díjbekérő számla tartalmazza azt az összeget, amit az Ügyfél banki átutalással vagy egyéb fizetési módon köteles kiegyenlíteni.

A termék átvételekor (Pick Pack Ponton történő átvétel, kiszállítás során a futártól, csomagautomata történő átvétel stb.) a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására, papíralapú számlát is a ki állíthat, ha azt az Ügyfél a megrendeléskor kifejezetten kéri (Megjegyzés rovat).
Ha az Ügyfél e-számlája elkészül, a Szolgáltató erről emailben értesíti. Az email tartalmazza az E-számlát PDF formátumban. Elmentheti, megtekintheti, kinyomtathatja elektronikus számláját.

 

5.8 A termékek feletti tulajdonjog átadása

A Termékek feletti tulajdonjog a házhozszállításkor száll át a Vásárlóra, a rendelésben megjelölt helyen, amennyiben az Ügyfél kifizette Termék vételárát. (Ennek igazolásául szolgálhatnak: leszállítás jelentése – a gyorsposta által kiadott szállítási dokumentum átvételének aláírása).

 

5.9 Felek közötti szerződés (adásvételi) létrejötte:

Szerződés akkor jön létre a felek között, ha az Ügyfél elolvasta, elfogadta az ÁSZF-ben leírtakat, vele egyetértett, érvényes megrendelést küldött a Szolgáltató részére és azt megerősítő emailben a Szolgáltató visszaigazolta.

A létrejövő szerződés, távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a Szolgáltató üzlet helységein kívül a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

6. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró
természetes személyre vonatkoznak továbbiakban Fogyasztó.
A fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. [Korm. rendelet 20. § (3)

A vásárolt termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállhat. Korm. rendelet 20-29. §


Elállási jog termék vásárlása esetén illeti meg a Fogyasztót, ezen jogával élve a Fogyasztó a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szüntetheti meg.
A Fogyasztó az elállási/felmondási jogát a Korm. rendelet 2. mellékletében található minta felhasználásával vagy az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján is gyakorolhatja.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási vagy felmondási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta.

Jogszerű elállás/felmondás esetén a Szolgáltató az elállás szándék beérkezésétől számítva 14 napon belül fizeti vissza [Korm.rendelet 23. § (1) bekezdése] a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.

A Fogyasztó kizárólag a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket viseli.
A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a termék postai küldeményként nem küldhető vissza [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdés j)pontja és 24. § (2) bekezdése]

Abban az esetben, ha a visszaküldött terméke(ke)t  az Ügyfél láthatólag kibontotta csomagolásából, és nem sikerült tisztázni a reklamáció okát, Kereskedő nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a Vásárló költségére.

A termékeket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza a megrendelést követő 14. napig.

A Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének k) pontja, 25. §] szerint.

 

6.1 Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levélútján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló emailhez mellékelt, Elállási nyilatkozat minta dokumentumot vagy a jelen szerződés részét képező 15. Elállás nyilatkozat minta mellékletét is.

A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.


A Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül az alább megjelölt átvevőpont címére futárral visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

Átvevőpont címe: Expeditív Line Kft - Könyvelő Iroda, 2030 Érd, Diósdi u. 42.

A megadott címen a termék személyes visszaadására, cseréjére nincs lehetőség.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének lebonyolítása és költsége Fogyasztót terheli.

A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli

A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű megtérítését.

 

7. Kötelező jótállás

Termékeinkre 6 hónap garanciát vállalunk.

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.


 A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik.


Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha az:

 - rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
 - helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
 - elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:
- elsősorban választása szerint kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény

teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 12.2. pontban feltüntettettek alapján.

8. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – a 9. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.


Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.


Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.


A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
 - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető

   vagy
 - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

9. Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.


Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy héten belül közölni a Szolgáltatóval.


Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

10. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.


Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.


A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.


Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben az Online áruházaink használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

11. Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés


Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi
elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat.
Cím: 2030 Érd Diósdi út. 42.
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartása: Hétköznap 09-16 óráig.

Tel/Fax: +36 (23) 520-995
E-mail: kontakt@ledi.hu

Kapcsolattartó személy: Kovácsné Nagy Ibolya

 

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles egy évig megőrizni.

 

Abban az esetben, ha a panaszt a Szolgáltató azonnal orvosolni nem tudja, vagy egyéb ok miatt az Érintett durván beszél, obszcén kifejezéseket használ, sértegeti az ügyfélszolgálati munkatársat vagy a Szolgáltatót, Szolgáltató jogosult a hívás megszakítására.

 

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

 

- Panasztétel a panasztevő lakhelye szerinti járási hivatalnál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes a panasztevő lakhelye szerinti járási hivatalnál. A járási hivatalok listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

 

- Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

 


- Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez.

 

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja.
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show elérhető online felületen keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a Fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

 

 

12. Cookie kezelése

A cookie egy szöveges fájl a vásárló számítógépén, ami a böngésző által kezelt könyvtárstruktúrában van tárolva. A cookie fájl a weboldal használatával jön létre, és tartalma a vásárlás alkalmával, adatokkal töltődik fel. A vásárló szokásairól, a vásárló által használt böngészőről és számítógépről szóló adatokkal, illetve részben (ezt a böngészőben lehet tiltani/engedélyezni) az email: jelszó párost és a szállítási/szálázási adatokat is tartalmazhatja (melyek tehát a vásárló számítógépére vannak elmentve és ezt az "automatikus adatkitöltési" funkciót a böngészőben lehet tiltani/engedélyezni). A cookie-ból a Szolgáltató Online webáruházai nem olvasnak semmilyen adatot.

A cookie használata akár le is tiltható, mert az nem feltétele Online webáruházaink használatának.

A személyes adatokat a számlázáshoz a fenti jogszabályok alapján csak az adatbeviteli űrlapok segítségével mentik el a webáruházaink, amikor a vásárló megadja, más alkalommal nincs használatban sem a memóriában.

 

13. Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke

− a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

− az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);

− a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

− a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

− a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

− az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

− a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló

4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.

− a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv

módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

− 2011:CXII Infotv.

− 19/2014(IV.29) NGM.r.

− A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény

Ezen jogszabályok hatályos és teljes változatát Ön http://www.njt.hu weboldalon, a Nemzeti Jogtárban megtekintheti.

 

 

14. VIS MAIOR

E fogalom alatt értendő minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, nem kontrollálható, és/vagy olyan, a Szolgáltatót ellehetetlenítő, tőle független ok, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi jelen ÁSZF-ben vállalt kötelezettségeinek teljesítését;

A felek egyike sem vonható felelősségre a szerződéses kötelezettségek elmulasztásáért abban az esetben, ha a határidőben teljesítés és/vagy megfelelő teljesítés mulasztását teljes mértékben vagy részben vis maior eredményezi.

Amennyiben a keletkezésétől számított 15 (tizenöt) napon belül az esemény nem szűnik meg, mindkét félnek jogában áll értesíteni a másik felet a Szerződés megszűnéséről anélkül, hogy bármelyik fél egyéb kártérítést igényelhetne a másik féltől.

Utolsó módosítás: 2017. Február 8

15. Elállási nyilatkozatminta

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1 melléklete alapján (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: Expeditív Line Kft.

Cím: 8380 Hévíz Erzsébet királyné u. 2

 

Alulírott ………………………………………………………………….......................

kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében.

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ...................................

 

A vásárló címe:

……………………………………………………………………………………………………………………………………….

Átutalási bankszámlaszáma:

……………………………………………………………………………………………………………………

 

A vásárló aláírása:  …………………………………………………………………...........(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

 

Kelt: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

16. Adatvédelmi tájékoztatás

Felhasználó az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával, a regisztráció létrejöttével hozzájárul adatainak a Szolgáltató által történő kezelésére.

Az Ügyfél az adatai megadásával egyidejűleg felhatalmazza "Expeditív Line Kft"-t adatainak a 2011. évi CXII. Információs önrendelkezési jogról szóló törvény 4.§(1), 5.§(1)a) és a 2001:CVIII 13/A.§ szabályzása alapján, kizárólag jelen Adatkezelési Nyilatkozat szerinti célnak megfelelő kezelésére, a jelölt időbeli hatállyal.

Az Online Ledi Webáruház tulajdonosa, mint (Infotv.3.§. 9 és 18) adatkezelője és adatfeldolgozója: az Expeditív Line Kft.

További adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők, akik a személyes adatokat kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával:

- Csomagszállítás végző cég:  MPL - Magyar Posta Logisztika

 Budapest X. ker. Üllői út 114-116.

 www.posta.hu/vallalkozasoknak/logisztikai_szolgaltatasok/mpl_futarszolgalat

 

- A Szolgáltató Könyvelő cége: Perfect Könyve-L 2004 Kft.

 2030 Érd Diósdi út 42.

  www.perfectkonyvelo.hu

 

- Csomagszállítás végző cég:  Sprinter Futárszolgálat Kft.

  1097 Budapest, Táblás utca 39.
   www.sprinter.hu

Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatokat harmadik fél számára direkt módon nem adja át, azonban ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

Az adminisztrációs felület használata során Szolgáltató szervere bizonyos adatokat automatikusan, rendszeradminisztrációs, statisztikai vagy biztonsági okokból eltárol

Amennyiben Szolgáltató az adatokat harmadik személy (pl. hatóság) kérésére továbbítja, akkor az a személyes adatok védelméről szóló jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik

Vásárló adatainak kezelése kapcsán jogorvoslati lehetőséggel, esetleges panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Utolsó módosítás: 2017. Február 8

© 2004-2016 Minden jog fenntartva! Expeditív Line Kft.

 

Adatvédelmi tájékoztató

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

Az Expeditív Line Kft. (székhely: 8030 Hévíz, Erzsébetkirályné utca 2, cégjegyzékszám: 13-09-106393, „Ledi Webáruház”) elkötelezett ügyfelei személyes adatainak védelme iránt, ezért kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a személyes adatok gyűjtése, kezelése, felhasználása, feldolgozása és esetleges továbbítása során az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény, valamint a 2018. május 25. napjától alkalmazandó, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016/679/EU rendelet, azaz a GDPR és az egyéb vonatkozó jogszabályok, nemzeti és nemzetközi ajánlások rendelkezéseit megtartva járjon el.

 

A jelen adatkezelési tájékoztató a Ledi Webáruház és Ön között létrejött ügylet („Termékrendelés”) elválaszthatatlan részre.

 

Ön a tájékoztató elolvasásával elismeri, hogy a jelen adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat megismerte és hozzájárul ahhoz, hogy a Ledi Webáruház az Ön által megadott adatokat az irányadó jogszabályok szerint kezelje, nyilvántartsa; egyúttal hozzájárul ahhoz, hogy a megadott adatokat a Ledi Webáruház az adatbázisában rögzítse abból a célból, hogy a szolgáltatásaival kapcsolatos célokat maradéktalanul teljesíthesse, és az Önt érintő egyéb változásokról, a webáruház újdonságairól Önt tájékoztassa

 

1. ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK

Érintett

 

Bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított  vagy közvetlenül vagy közvetve azonosítható természetes személy;

 

Személyes Adat

 

Az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

 

Hozzájárulás

 

Az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;

 

Tiltakozás 

 

Az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri;

 

Adatkezelő 

 

Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;

 

Adatkezelés

 

Az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása,

 

Adattovábbítás  

 

Az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

 

Nyilvánosságra Hozatal   

 

Az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

 

Adattörlés 

 

Az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;

 

Adatmegjelölés  

 

Az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

 

Adatzárolás 

 

Az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

 

Adatmegsemmisítés 

 

Az adatot tartalmazó adathordozón olyan törlés végrehajtása, amely visszaállíthatatlanul megsemmisíti a törlendő adatokat;

 

Adatfeldolgozás

 

Az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik;

 

Adatfeldolgozó

 

Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján,  beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is,  adatok feldolgozását végzi;

 

Adatállomány

 

Az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;

 

Harmadik Személy

 

Olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

 

EGT-Állam

 

Az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával azonos jogállást élvez;

 

Harmadik Ország

 

Minden olyan állam, amely nem EGT-állam;

 

Adatvédelmi Incidens

 

Személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.

 

2. Webáruház által kezelt személyes adatok a következők:

Az alábbi adatok szükségesek a megrendelés, számlázás, szállítás teljesítéséhez.

A webáruház a megadott adatokat profilkészítésre nem használja.

- név; (számlázás, szállítás miatt szükséges)
- lakcím; (számlázás, szállítás miatt szükséges)
- szállítási cím; (a megvásárolt termékek házhoz szállítása miatt)
- email cím; (a megrendeléssel- szállítással kapcsolatban szükséges)
- jelszó; (a vásárló biztonságos belépését szolgálja)
- telefonszám; (értesítés, azonosíthatóság, biztonsági célból)
- adóazonosító jel; (csak kiskereskedők esetén, ellenörzés, számlázás miatt)
- bankszámlaszám; (csak elállás esetén, vételár visszautalása miatt)
- munkahelyi email cím; (csak, ha nincs magán email címe, értesítés miatt)
- munkahelyi telefonszám; (csak, ha nincs saját telefonszáma, értesítés miatt)
- statisztikai adatok: (belépések száma, rendelések db. száma, rendelések összege, ajándékpontok száma, - kedvezmények adása célból)
- üzenet szöveg; (különféle kérések teljesítése céljából)

 

3. AZ ADATKEZELÉSSEL ÉRINTETTEK KÖRE

Kizárólag azon személyek személyes adatait kezeljük, akik hozzájárultak az adatkezeléshez, vagy, ha azt törvény vagy törvényi felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben, helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli.

 

A Ledi Webáruház a kezelt adatokat sem reklámcélú felhasználás, sem egyéb célra nem adja át, kivéve: a Ledi Webáruház és kapcsolt vállalkozásai:

- az áruház weboldalát üzemeltető tárhelyszolgáltató,

- a könyveléssel megbízott Kft.

- a termékek szállítását végző cégek,

 

A szolgáltatás nyújtásához szükséges  írásban vagy szóban közölt személyes adatokat ezen cégek a kötelezettségeik teljesítése érdekében használják, informatikai rendszerében, (adatbázisában) biztonságos helyen tárolják, nyilvántartják és kezelik a Szerződés fennállása illetve a szerződéses jogviszonyból származó igények érvényesítésének és a Szerződéssel összefüggő, jogszabályban meghatározott kötelezettségek teljesítésével összefüggésben irányadó elévülési idő tartamáig, mint:

- a Szerződés teljesítése;

- a szerződéses kapcsolat fenntartása;

- hírlevelekkel történő tájékoztatás;

- a hatóság által jogszabályokban előírt ideig

 

A személyes adatoknak az Ön által, a Ledi Webáruház részére történő átadásával az adatkezeléshez való hozzájárulás megadottnak minősül a weboldalt üzemeltető és a webtárhely szolgáltató, a könyvelőiroda és a szállítást végző cégek felé is.
Ezáltal adatkezelésre, feldolgozásra az adattovábbításra is kiterjedően jogosultak.

 

4. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA

- a webáruházban igénybe vett szolgáltatások teljesítése;
- számlázás
- postázás
- a szolgáltatásokkal kapcsolatos adatokról, azok változásáról történő tájékoztatás;
- a webáruház és a vásárló közti kapcsolat fenntartása;
- hírlevelekkel történő tájékoztatás.

 

5. AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA

Az adatkezelés kizárólag a cél megvalósulásához szükséges mértékben, ideig és kizárólag azzal a személyes adattal történik, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlenül szükséges és a cél elérésére egyébként alkalmas, és amíg az Ön tájékoztatásával, a szolgáltatások teljesítésével és a kapcsolódó ügyintézéssel összefüggő jogai és kötelezettségei fennállnak.

 

Az adatkezelés időtartama:

 

- az Ön és a Ledi Webáruház között fennálló szerződéses jogviszonyból származó igények elévülési ideje, illetve

- a Szerződés alapján a Ledi Webáruház terhelő jogszabályi kötelezettségekkel összefüggő igények elévülési ideje,

- amig Ön nem kéri adatainak törlését,

 

Előfordulhat, hogy a hatályos törvényi őrzési-tárolási követelményeknek megfelelően bizonyos adatokat kötelesek vagyunk tovább is megtartani, de a felhasználói fiókját maradéktalanul és visszaállíthatatlanul töröljük.

 

6. AZ ADATOK FELDOLGOZÁSA

A Ledi Webáruház az adatkezelési tevékenységet maga végzi más adatfeldolgozók közreműködését és szolgáltatásait nem veszi igénybe.

A Viltor rendszer az elhagyott kosarakról információt gyűjt és az így meg nem rendelt termékeket e-mail formájában elküldi az azonosítható (regisztrált és bejelentkezett) vásárlók számára.

 

7. AZ ADATOK MEGISMERÉSÉRE JOGOSULTAK

Ön a Ledi Webáruházban történő vásárlás során a vásárlási feltételek elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az Ön által megadott személyes adatokat a Ledi Webáruház munkavállalói, vezető tisztségviselői, tanácsadói, az adatfeldolgozásban részt vevő vagy egyéb alkalmazottai, továbbá azon partnerek, amelyeknek a részére történő adattovábbításhoz Ön hozzájárult, megismerjék és kezeljék.

 

Jogszabályi előírás alapján a bíróságok és egyes hatóságok jogosultak megismerni az általunk kezelt személyes adatokat.

 

8. ADATOK ÁTADÁSA ÉS TOVÁBBÍTÁSA

Adatokat, a megrendelés teljesítésének érdekében és csak a fent felsorolt partnerek részére továbbítunk.

Gondoskodtunk arról, hogy az adatok kezelésére, tárolására, felhasználásra jogosultak az információt és adatokat megfelelően védjék.

Általánosan elfogadott adatvédelmi gyakorlatnak megfelelően külső szolgáltatókat is igénybe veszünk rendszeres szerverkarbantartás, adattárolás vagy egyéb informatikai feladatok elvégzésére.

Egyéb harmadik személyekkel csak akkor osztunk meg információt, ha ahhoz;


- az érintett hozzájárulásával rendelkezünk;
- azt számunkra jogszabály írja elő; vagy,ha
- jogszabály által biztosított jogok gyakorlása vagy védelme érdekében szükséges.

 

A Szerződés aláírásával Ön kifejezett hozzájárulását adja az adatok ilyen jellegű továbbításához illetve szavatolja, hogy a személyes adatokat ilyen céllal a Ledi Webáruház részére átadni jogosult.

Amint megszűnnek az adatok jogszerű kezelésének vagy átadásának feltételei, a Ledi Webáruház  haladéktalanul intézkedik a személyes adatok adatbázisból törlése iránt és értesítést küld Önnek a törlés tényéről.

 

9. ADATBIZTONSÁG

Az adatkezelés során a Ledi Webáruház, mind az elektronikus információs rendszerben tárolt, mind a hagyományos papíralapú adathordozókon tárolt adatokat a legnagyobb körültekintéssel, szigorúan bizalmasan kezeli és minden törvényes eszközzel törekszik védeni azokat különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, egyéb visszaélés, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen

 

Műszaki és szervezési intézkedésekkel, a Ledi Webáruház zárt IT-rendszere megfelelő biztonságot nyújt az adatok elektronikus információs rendszerben való kezeléséhez.

 

Adatkezelőink és partnereink hozzánk hasonlóan gondoskodnak az adatok védelméről és azokat szigorúan csak célhoz kötötten használják.

A kezelt adatok csak az arra feljogosítottak számára hozzáférhetőek, az adatok hitelessége és hitelesítése biztosított, az adatok változatlanok, valamint az adatok a jogosulatlan hozzáférés ellen védettek.

A Ledi Webáruház az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
A Ledi Webáruház olyan technikai, szervezési és szervezeti intézkedésekkel gondoskodik az adatok biztonságáról, ami az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak megfelelő védelmi szintet nyújt.

 

Általánosan elfogadott technológiai és működésbiztonsági megoldásokat vezettünk be annak érdekében, hogy megakadályozzuk az azonosítható személyes adatok elvesztését, módosítását, megsemmisítését vagy az azokkal történő visszaélést.

 

A tőlünk telhető legnagyobb mértékben gondoskodunk arról, hogy megfelelő titoktartási kötelezettségvállalás valamint technikai és biztonsági intézkedések révén biztosítsuk a Ledi Webáruház által kezelt személyes adatok védelmét.
A személyes adatokhoz csak a megfelelő jogosultsággal rendelkező, titoktartási kötelezettséget vállaló munkatársaink illetve az arra feljogosított adatkezelők férhetnek hozzá.

 

10. HÍRLEVÉL

Ön a Ledi Webáruházban történt regisztrációja során feliratkozhat hírlevél szolgáltatásunkra. A feliratkozás önkéntes és bármikor visszavonható a hírlevélben feltüntetett link, vagy válasz e-mail segítségével.

Ledi Webáruház A feliratkozás során megadott kapcsolattartói adatokat a saját ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerében – az Európai Unión belül, Magyarországon található szervereken – tárolja, azokat bizalmasan kezeli, illetéktelen személyeknek nem adja át, elérhetővé nem teszi.

A Ledi Webáruház fenntartja a jogot, hogy a hírlevélküldésből bárkit, bármikor kizárjon.

Az adatokat mindaddig kezeli a Ledi Webáruház, ameddig azok törlését az érintett nem kérik.

 

11. AZ ÉRINTETTEK ADATKEZELÉSSEL KAPCSOLATOS JOGAI

11.1. Tájékoztatáskérés

 

Az érintettek tájékoztatást kérhetnek az Ön által átadott és a Ledi Webáruház által kezelt személyes adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – személyes adataik továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A tájékoztatás iránti kérelmet – az érintettek adatai biztonsága érdekében – csak személyesen teljesíti a Ledi Webáruház. Ennek érdekében a tájékoztatás iránti kérelmet írásban postán történő megküldés esetén teljes bizonyító erejű magánokirat formájában, emailben illetve faxon a megfelelő azonosító adatok megadásával van lehetőség a Ledi Webáruház részére megküldeni. A Ledi Webáruház a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 30 napon belül írásban, közérthető módon megadja a tájékoztatást az érintett által megadott címre.

Felhívjuk a figyelmet, hogy évente egy-egy adatkörre vonatkozó tájékoztatás ingyenes, további tájékoztatásért a Ledi Webáruház költségtérítést számíthat fel.

 

11.2. Helyesbítés

 

Amennyiben az érintett jelzi – a pontosított személyes adat egyidejű megadásával – a Ledi Webáruház felé, hogy a kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg vagy a Ledi Webáruház egyéb úton tudomást szerez a személyes adatok hibájáról és a helyes adatokról, akkor a személyes adatot a Ledi Webáruház helyesbíti. A helyesbítésről illetve a helyesbítésre vonatkozó kérelmének elutasításáról a Ledi Webáruház értesíti az érintettet.

 

11.3. Törlés vagy zárolás

 

Az érintettek jogosultak személyes adatik törlését vagy zárolását kérni. A személyes adatokat abban az esetben zároljuk, amennyiben a rendelkezésére álló információ alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett személy jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot kizárólag addig kezeljük, amíg fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. A törlés vagy zárolás megtörténtéről értesítjük, vagy a törlésre illetve zárolásra vonatkozó kérelmének elutasításáról tájékoztatjuk az érintett személyeket.

 

11.4. Tiltakozás

 

Az érintetek – a kötelező adatkezelés esetét kivéve – jogosultak tiltakozni személyes adataik kezelése ellen,

ha a személyes adataik kezelése vagy továbbítása kizárólag a Ledi Webáruház vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy a Ledi Webáruház vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges; vagy ha a személyes adataik felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik, amennyiben ahhoz nem járultak hozzá; vagy a törvényben meghatározott egyéb esetekben.

 

A Ledi Webáruház a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

 

Ha a tiltakozás megalapozott, az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – a Ledi Webáruház megszünteti, az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

 

11.5. Együttműködés megtagadása direkt marketing kapcsán

 

A közvetlen üzletszerzésre irányuló, ún. direkt marketing levelekkel kapcsolatos együttműködésüket az érintettek jogosultak bármikor indokolás nélkül megtagadni. Ennek keretében jogosultak megtagadni vagy megtiltani névadataiknak a kapcsolat-felvételi, illetve üzletszerzési listán való szerepeltetését, közvetlen üzletszerzési – illetőleg azon belül meghatározott konkrét – célra történő felhasználását, illetve harmadik személynek átadását.

 

12. AZ ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉSE

Ön a saját rendelkezési körükbe tartozó, a Ledi Webáruház által kezelt adatok megváltozását 15 napon belül jogosultak és egyben kötelesek bejelenteni.
Ennek elmulasztásából eredő következményekért Önt terheli minden felelősség.

 

13. JOGORVOSLATHOZ VALÓ JOG

A személyes adatok védelmével kapcsolatos panasszal és az adatkezeléssel kapcsolatos kérdésekkel az érintettek a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., postacím: 1530 Budapest, Pf.:5), továbbá jogorvoslatért bírósághoz fordulhatnak.

 

14. JOGOK KORLÁTOZÁSA

A fentiek szerinti jogok kivételes esetekben jogszabályi rendelkezés alapján korlátozhatók, így különösen az érintett vagy mások jogainak védelme érdekében.

A Ledi Webáruház az Ön adatkezelési nyilatkozatával ellentétes adatszolgáltatást csak és kizárólag erre jogszabályban felhatalmazott szervek megkeresésére, jogszabályban meghatározott esetekben teljesít.

 

15. EGYEBEK

A Ledi Webáruház fenntartja magának a jogot a jelen adatvédelmi tájékoztató bármikori egyoldalú módosítására. A tájékoztatás változásáról Önt írásban egyértelműen tájékoztatjuk a Szerződésben megadott elérhetőségeik valamelyikén.

Kérdés vagy észrevétel esetén forduljon bizalommal Ledi Webáruházhoz az alábbi elérhetőségek valamelyikén.

- telefonszám: +36 23 520995
- e-mail: kontakt@ledi.hu
- cím: Expeditív Line Kft.
- postacím: 8380 Hévíz, Erzsébet királyné útja 2

 

A fenti adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastam, értelmeztem és megértettem, és az abban foglaltakat tudomásul veszem.

 

Hévíz, 2018. május 24.

 

Vásárlási tudnivalók

Vásárlási tudnivalók

A webáruházat kizárólag 18. életévüket betöltött személyek látogathatják, és adhatnak le rendelést!

 

Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet.

A vásárlás azonban regisztrációhoz kötött, de csak olyan adatokat kérünk megadni, ami a számla kiállításához és a csomag megrendelőhöz eljuttatása céljából elengedhetetlen.

 

A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. Az eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért.

A hibásan rögzített adatok megváltoztatására a Belépés menüpontban van lehetőség.

 

A regisztráció előnyei:

 

- A regisztrációért 10 ajándékpont jár, aminek értéke 500 Ft.

- Megrendelés követési lehetőség: naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit.

- Kosár mentése: A kosárba helyezett termékeket a rendszer megjegyzi és egy későbbi időpontban újra előhívható.

- Újrarendelés: Korábbi rendelését egy kattintással újra kosárba teheti, nem szükséges a termékek újbóli kiválasztása, egyenkénti kosárba rakása.

 

Vásárláshoz elengedhetetlen a sikeres bejelentkezés.

 

A webáruházban feltüntetett árak, bruttó árak és tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.

A csomagszállítás 13 000 Ft. felett ingyenes, alatta szállítási díjat kell fizetni.

 

A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontra elmenthetők. A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosításoldalon változtathatja.

Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését.

 

Ha minden adatot rendben talált, akkor a jelölő négyzet kipipálásával elfogadja a megrendeléshez, (vásárláshoz) szükséges ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató rendelkezéseit, magára érvényesnek tekinti és elismeri, hogy elmúlt 18 éves.

 

A Megrendelem gombra kattintással küldheti el aktuális megrendelését. Figyelem! A Megrendelem gombra kattintás fizetési kötelezettséggel jár.

 

A megrendelt termék kézbesítése 1-2 napon belül megtörténik, kivéve, ha az adott termék valamely okból nincs raktáron, ilyenkor minden esetben értesítést küldünk.

 

Amennyiben napközben nem tudja átvenni a csomagot akkor, kérje Pick Pack Pontra, Posta Pontra, vagy csomag automatába a szállítást, ahol személyesen átveheti 5 napon belül!

 

Kérjük, úgy bontsa fel a terméket tartalmazó dobozt, hogy ne sérüljön, 14 napig őrizze meg, mert elállás esetén, csak eredeti sértetlen dobozában vesszük vissza.
Kérjük visszaküldés esetén, csak ott ragassza le a dobozt ahol eredetileg is ragasztva volt, a számlát se felejtse el visszaküldeni.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

 

Amennyiben az utánvéttel megrendelt, és a postaszolgálatnak átadott csomagot bármilyen okból nem tudja Önnek a postaszolgálat kézbesíteni (pl. a megrendelő nem veszi át a csomagot, vagy a megadott címen és a megadott telefonszámon a megrendelő, vagy megbízottja nem érhető el) a postaszolgálat visszaszállítja részünkre a csomagot.

 

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elküldeni!

 

A megrendelés elküldésével a megrendelő a fenti feltételeket elfogadja.

 

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.