Vásárlási tudnivalók
A vásárlás menete
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata (pl. mérete) is megjelenik a terméklapon, úgy a változat (méret) előtti rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek megfelelőt.
A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja.
Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. A pénztár használatához sem kell bejelentkeznie, illetve nálunk regisztráció nélkül is vásárolhat. Ettől függetlenül természetesen a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat meg kell adnia. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap.
A rendelése fizetési kötelezettséggel jár, ezért csak akkor rendeljen bármilyen terméket, ha azt valóban át tudja/kívánja venni és ki tudja fizetni!
Megrendelését regisztráció és bejelentkezés esetén figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található termékadatok tájékoztató jellegűek. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos színárnyalatok főként a digitális eszközökön történő megjelenítés miatt a termék valós megjelenésétől eltérhetnek.
Rendelését Ön köteles átvenni és kifizetni. A rendelés átvételének Önnek felróható meghiúsulása esetén igényt tarthatunk a kiszállítás és a visszaszállítás költségére (1499 Ft kiszállítás + 1499 Ft visszaszállítás) fügetlenül attól, hogy időszakos akciónk keretében magunkra vállaljuk-e a szállítási költséget vagy a szállítás értékhatártól függően a leadott rendelés során ingyenes volt.
Szállítási kifogás vagy hibásan leadott rendelés esetén kérjük valamelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
Kérjük vegye figyelembe a termékek elérhetőségénél, hogy a webáruházunk mellett nagykereskedelemmel is foglalkozunk. Készletünk aktualizáslása naponta történik. Szélsőséges esetben előfordulhat, hogy a nagykereskedésünkben éppen azt a terméket adtuk el, amit Ön megrendelni készült/megrendelt, így készlethiány keletkezhet. Ilyen esetben megrendelését követően értesítjük, hogy mikorra tudjuk szállítani.
Hasonló formában érvényes ez azon termékekre, melyek szállítási idejét "1-3 nap"-tól eltérően "2-3 hét"-ben adtuk meg. Ezen termékeket gyártó partnerünk alapvetően állandó gyártói készleten tartja, de szélsőséges esetben itt is előfordulhat, hogy rövidtávú készlethiány léphet fel. Ez azonban nagyon valószínűtlen eset, mivel alapvetően magyarországi saját készlettel rendelkezünk.
Elállási jog
7. Elállás jog
7.1. Az elállási jog a fogyasztót a jelen pontban rögzítettek szerint megilleti, a fogyasztó a Ptk-ban meghatározottak körét jelenti (a továbbiakban: Fogyasztó).
7.2. A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
7.3. A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is jogosult gyakorolni az elállási jogát.
7.4. A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. zokni vagy harisnya). Jelenleg ilyen terméket nem értékesítünk.
7.5. Elállási jog gyakorlásának a menete
7.5.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a jelen ÁSZF 1.7. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére elektronikus levélben (info@ledi.hu), postán vagy előre egyeztetett időpontban személyesen: RG Cipő Kft, 8100 Várpalota, Bercsényi utca 23.személyesen.
Amennyiben a Fogyasztó az elállási jog gyakorlására nem a Szolgáltató által közzétett mintát használja fel, a nyilatkozat egyértelmű, ha az tartalmazza az elállási nyilatkozaton túlmenően legalább a Fogyasztó nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
7.5.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
7.5.3. Az elállást határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 (tizennégy) naptári napon belül elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő megküldés esetén a postára adás dátumát, elektronikus levélben történő megküldés esetén az elektronikus levél megküldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.
7.5.4. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt termék(ke)et a Szolgáltató számlát kiállító üzletébe vagy az 1.7. pontban feltüntetett címre indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül postai úton vagy futárszolgálattal eljuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja), vagy személyesen beviszi a terméket a fentiekben megjelölt címre.
7.5.5. A termék(ek) Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék(ek) visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
7.5.6. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta kétséget kizáróan, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
7.5.7. A visszatérítés során a Szolgáltató alapvetően a megrendelés során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
7.5.8. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ez lábbeliknél konkrétan a következőt jelenti: Fogyasztó egyszeri, tiszta felületen történő felpróbálásra jogosult. „Csak keveset hordtam”, „szinte csak próbálva volt”, „nem is látszik, hogy hordtam” megjegyzésekkel nem tudjuk visszavenni a lábbelit, mivel csekély mértékű hordás is használttá teszi a terméket, más részére az nem értékesíthető új termékként, az értékcsökkenés mértéke kereskedői megközelítéssel 99,99%-os.
7.5.9. Amennyiben a fogyasztó/vásárló olyan termék esetében gyakorolja elállási jogát, mely során 2+1 akció (vagy ettől eltérő nevű/számú akció keretében a megvásárolt termékek közül egy vagy több terméket ingyen kap - a többi termék megvásárlására tekintettel) keretében több terméket vásárol, ebben az esetben a fogyasztó az elállási jogát is kizárólag az összes termék vonatkozásában együttesen gyakorolhatja ( beleértve az ingyenesen kapott terméket vagy termékeket, ezek nem szétválaszthatók).
7.5.10. Amennyiben a fogyasztó/vásárló olyan termék esetében gyakorolja elállási jogát, mely során kettő vagy több termék együttes vásárlása esetén egy vagy több termékere egy előre meghatározott mértékű kedvezményt kapott - a többi termék megvásárlására tekintettel, ebben az esetben a fogyasztó az elállási jogát is kizárólag az összes termék vonatkozásában együttesen gyakorolhatja (beleértve a kedvezményes áron kapott terméket vagy termékeket, ezek nem szétválaszthatók).
Jótállás
8. Jótállás
8.1. A Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan önkéntes jótállást nem vállal.
8.2 Felhívjuk a Fogyasztó figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyebekben azonban a fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termékszavatossági és kellékszavatossági pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
8.3.
A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre hibás teljesítés esetén a rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti.
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
csak információul, mivel 250 000 forintot meghaladó értékű terméke nem árulunk:
b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Hírlevél